Jak dostarczyć?
Jeśli potrzebujecie Państwo umówić się na czyszczenie sprzętu i konieczne jest wykonanie takiej usługi w ciągu jednego dnia, należy koniecznie taką usługę umówić telefonicznie.
Sprzęt przyjmujemy do naprawy osobiście w siedzibie firmy lub po kontakcie telefonicznym istnieje możliwość przekazania sprzętu wysyłkowo kurierem lub na paczkomat. Dane paczkomatu będą podane osobiście po uzgodnieniu możliwości serwisu danego sprzętu.
Wstępnej wyceny dokonujemy tylko po otrzymaniu sprzętu do serwisu. Cena naprawy może ulec zmianie w trakcie realizacji usługi z uwagi na kilka uszkodzonych podzespołów jednocześnie.
Jeśli wstępnie uzgodnimy możliwość naprawy oraz odebrania od Państwa paczki proszę o przygotowanie jej w poniższy sposób:
1. Do paczki należy załączyć wewnątrz paczki dane kontaktowe oraz pełen opis usterki. (w czytelny sposób).
2. Sprzęt powinien być opakowany w taki sposób, aby nie mógł się przemieszczać wewnątrz paczki, prosimy nie pakować sprzętu w materiały tekstylne ręczniki etc.
3. Należy okleić paczkę ostrzeżeniami „ostrożnie nie rzucać” lub „ostrożnie szkło”